sobota, 7 listopada 2009

Gincana

Dwa tygodnie temu w mojej szkole odbyła się Gincana. Jest to coś w rodzaju zawodów szkolnych. Wszystkie klasy rywalizuje ze soba w różnych kategoriach, jak np. taniec, miss i mister i sporty. Wszystkie zawody rozlożone były na trzy dni. Zaczęło się w piątek wieczorem. Kazda klasa miała klasowa koszulkę zrobiana wcześniej. Moja miała napis z przodu "Nao esta satisfeita ?" a z tyłu "Pede transferencia". W tumaczeniu to "nie jesteś zadowolony? możesz zmienić szkołę". Już tłumaczę dlaczego akurat taki napis. Jest to zdanie wypowiadane bardzo często przez dyrektora gdy przychodził w czasie lekcji uspokoić moja klase, która jak już wcześniej pisałam nie należy do najspokojniejszych. Więc w piątek klasy prezentowały swoje tańce, które oceniało jury złożone z nauczycieli. Taniec to najważniejsz kategoria i to własnie moja klasa ja wygrała! Potem w sobote i w niedziele rano odbyły się rozgrywki sportowe. Niestety moja klasa nie była już tak dobra w sportach i w ogólnym rankingu mieliśmy 4 miejsce. Jednak wszyscy się cieszą bo taniec naszej klasy był najlepszy!




moja klasa


moja klasa na trybunach



z Tabea


Livia i Praful



z Livią

2A!!



hala

ja i Praful w hinduskim stroju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz