sobota, 15 sierpnia 2009

Sexta-feira :)

W piątek wieczorem spotkałam się z Adą - exchange studentką z Polski. W końcu mogłam porozmawiać z kimś po Polsku! Ada w tygodniu nie mieszka w Aracatubie, tylko u swojej host babci w Penapolis (ok. 45 od Aracatuby), ale weekendy spędza w moim mieście ze swoimi host rodzicami. Spotkałyśmy się w "gigantycznym" centrum handlowym" i przy coli opowiadałyśmy sobie jak wygląda nasze życie w Brazylii. Gdy wychodziłam na umówione spotkanie do naszego domu przyjechały trzy nieznane mi dziewczyny. Jak sie póżniej okazało pzryjechaly z Penapolis z koleżanką mojej host mamy i zostaną tutaj na noc by móc iść na imprezę w Aracatubie. Po wyjściu z centrum handlowego pojechałyśmy z Adą do mojego domu, gdzie koleżanki z Penapolis cały czas szykowały się do wyjścia i gdy wreszcie były gotowe pojechałyśmy razem z nimi do baru Bonifacio.

Teraz trochę zdjęć :



amigos z Penapolis


W środku Ada :)



w większym gronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz